czwartek, 28 listopada 2013





11 komentarzy:

  1. niesamowicie słodkie bobaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne te Twoje hafciki :) jak mi się kiedy jakiś bambiniak wyszykuje na świat boży, to się zgłoszę do Ciebie :)
    pozdrawiam,
    Magda z dolcevitapodroznika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe ! Chylę czoła, bo haft dla mnie to czarna magia ...Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie urocze hafciki a tak dawno Cie tu nie było!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Świetny pomysł takie metryczki. Anioły są przepiękne, dlatego zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez http://malutkie-marzenia.blogspot.com/
    Zapraszam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz tu jestem, wspaniały pomysł ! genialne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś może już coś takiego jak wycena spółki? Bo ja się ostatnio zastanawiałam nad tym do mojej firmy i w sumie nie wiem, może to jest jakaś opcja, co?

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń